Bierbrouwerijen Facebook

klantenservice help

Je wilt lekker een dagje uit met je vrienden, vriendin of familie en besluit om een bierbrouwerij te bezoeken. Hiervoor ga je wel eerst kijken welke het best aangeschreven staat, wat het kost, wat er allemaal te zien valt en waarom je naar juist die bierbrouwerij zou moeten gaan. Juist om die reden is het goed om online goed bereikbaar te zijn, te beginnen bij Facebook. Facebook is een belangrijk medium voor mensen om te kijken naar reviews. Welke personen zijn eerder bij deze brouwerij geweest en wat was hun ervaring. Op basis daarvan kijken ze wellicht verder op de Facebook pagina en ontstaan er vragen zoals “Wat kost het” en zijn er nog mogelijkheden voor de betreffende dag. Hiervoor is het handig om een bereikbare klantenservice te hebben op Facebook, via het kanaal Facebook Messenger.

Klantenservice uitbesteden

Je kan deze klantenservice uitbesteden aan Chatkracht zodat je dit niet zelf hoeft te doen. Over het algemeen komen op Facebook de minste vragen binnen en komen de vragen meer binnen naarmate de website is bezocht. Daarom is het voor een brouwerij vaak zonde om een persoon op Facebook Messenger te zetten. Als je kiest voor Facebook Messenger uitbesteden aan Chatkracht dan hoef je hier niet een eigen medewerker op te zetten. Hiermee ben je er ook van verzekerd dat het bericht al binnen 30 seconden wordt opgepakt en dat de potentiële klant niet een dag hoeft te wachten op een antwoord.

Wat voor vragen worden door jullie opgepakt?

Wij pakken alle binnenkomende Facebook berichten op. Aangezien we aan de basis van het samenwerkingstraject een kenniscentrum hebben opgesteld kunnen we de meeste vragen dus ook direct behandelen. Wanneer dit niet het geval is zullen wij de brouwerij een mail sturen met de vraag. Als wij antwoord erop hebben gekregen zullen wij de klant via Facebook Messenger het juiste antwoord alsnog sturen.